måndag, december 14, 2009

Platå, schlatå.

Nu har min metabolism vaknat igen tydligen, 134 kg. Snackade om 130 till nyår vid något tillfälle tror jag, men det blir nog tajt. I varje fall till nyårsafton 2009.

Hemma och VAB:ar idag och imorgon, lilla älsklingen har ögoninflammation. Vi är litet sega båda två, skönt att bara såsa litet ibland.

Men om LCHF, hur länge ska man köra på egentligen? Min LKCHF-person frågade om mitt mål och jag tyckte väl 125 kilo eller såm när jag ändå liksom höll på att önska mig saker.

Beroende på vad man går ned, självklart, muskler är inte lika attraktivt att få bort. Nyttigt med en liten platå här, tror jag. Ska köpa litet proteinpulver nästa gång på hälsokost, bra när man sätterigång med att löpa.

Blir magnesiumtabletter på apoteket tillsammans med ögonmedicin imorgon i vilket fall som helst.

Trust lard, always.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar