torsdag, mars 11, 2010

Det var ett tag sedan jag nämnde viktutvecklingen

Noll, zip, zilch nedgång. Sedan i mitten av december. Jag har nästan frestats gå med i VV igen.

Skämtade bara.

Men, jag ska testa litet olika grejer inom LCHF. Skära ned på mejeriprodukter som innehåller proteiner; mjölk, grädde och ostar ett par veckor nu. Dricka alkoholhaltigt max två gånger i veckan. Man saknar något att dricka, som min sambo säger. Dracks en hel del lightläsk här innan, kan jag säga.

Tyvärr är ju låg-kh-bira riktigt god. Vill inte göra reklam för en öldrake här, men det är inte Bright jag talar om i varje fall.

Får se vad det leder till, annars får det bli fakir kanske.

SVD har en bra artikelserie med bl a Martin Ingvar:
http://www.svd.se/nyheter/idagsidan/psykologi/margareta-bytte-spar-blev-86-kilo-lattare_4396545.svd

Kämpar på här.

Yet:

In lard we trust.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar